2019. június 24., hétfő , Iván

1055 Bp., Szalay u. 10–14.

Tel.: (+36-1) 235-7200

Fax: (+36-1) 235-7202

magyar english
Elfelejtett jelszó

Arany János Programok  IKT  OFI  OKJ  SDT  Vizsgacentrum  biztonságos iskola  egészségtudatos iskola  erőszakmentes  kiadvány  konferencia  kétszintű érettségi  letölthető  oktatás  próbaérettségi  pályázat  rendezvény  ÚPSZ  Új Pedagógiai Szemle  érettségi 

Intézeti folyóiratok

Köznevelés
Új Pedagógiai Szemle
Educatio
Könyv és nevelés
Kattintson ide a rendeléshez!
Tudástár >> Intézményi szintű folyamatok >> A középiskolai munka néhány mutatója

A középiskolai munka néhány mutatója 2001

2009. június 17.

Negyedik alkalommal kapják meg a középiskolák és a középfokú oktatással foglalkozó irányító- és civil szervezetek annak a húsz éve folyó kutatómunkának a legújabb eredményét, amely számos objektív mutató alapján hasonlítja össze a magyar középiskolákat. E vizsgálatok több vonatkozásban teszik lehetővé az egyes középiskolák helyzetének értékelését, és módot adnak a fejlődés irányainak felmérésére is.

A középiskolai munka néhány mutatója 2001

Fel kell hívni az olvasók figyelmét arra, hogy az oktatási intézményekben folyó munka megítélésének az egyes „iskolasorrendek” csak egyik dimenzióját jelentik. Ezeken túlmenően még számos olyan nevelő-oktató cél és feladat létezik, amelynek teljesítése legalább olyan fontos minőségi mutatója egy iskola tevékenységének, mint az itt közölt sorrendek.

Tartalom

A középiskolai munka néhány mutatója 2001 (Pdf, 2079 KB)

 

Jelen kutatásban a korábbi évek gyakorlatától eltérően nemcsak hagyományos mutatókat alkalmaztuk, hanem egy olyan megközelítést is ismertetünk, amely az egyes iskolák által termelt hozzáadott érték megállapítását kísérli meg. Erről olvashatnak a könyv 4. fejezetében. Az alábbiakban pedig közreadjuk az e vizsgálathoz használt kérdőívet is.

 

A honlapon található tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést azonban kifejezetten megtiltja.