2019. szeptember 23., hétfő , Tekla

1055 Bp., Szalay u. 10–14.

Tel.: (+36-1) 235-7200

Fax: (+36-1) 235-7202

magyar english
Elfelejtett jelszó

Arany János Programok  IKT  OFI  OKJ  SDT  Vizsgacentrum  biztonságos iskola  egészségtudatos iskola  erőszakmentes  kiadvány  konferencia  kétszintű érettségi  letölthető  oktatás  próbaérettségi  pályázat  rendezvény  ÚPSZ  Új Pedagógiai Szemle  érettségi 

Intézeti folyóiratok

Köznevelés
Új Pedagógiai Szemle
Educatio
Könyv és nevelés
Kattintson ide a rendeléshez!
Tudástár >> Nemzetközi elemzések >> A középfokú oktatás nemzetközi tükörben

Összegzés

2009. június 17.

Irodalom

Basic Indicators on the Incorporation of ICT into European Education System. Facts and figures. Annual Report, 2000/2001. (2001): Eurydice, Brussels.

Career Guidance and Public Policy. Bridging the gap (2004): OECD, Paris.

Education at a Glance (2001): OECD, Paris.

Education at a Glance (2002): OECD, Paris.

Key topics in Education in Europe. Working conditions and pay (2003): Eurydice – European Comission, Brussels.

Leschinsky–Mayer (1999): The Comprehensive School: Evidence from Western Europe. In: Leschinsky–Mayer (ed.): The Comprehensive School Experiment Revisited. Peter Lang Verlag, Frankfurt am Main.

Rosing, Gert – Kjaer, Jens (1997): Dänemark. In: Schulautonomie in Europa. Nomos Verlagsgesellschaft, Baden-Baden.

Semjén András (2001): A szociális partnerek szerepe a szakképzésben és a felnőttképzésben: a svéd tapasztalatok. In: A szociális partnerek szerepe a szakképzésben. Benke Magdolna (szerk.). Nemzeti Szakképzési Intézet, Budapest.

Social Dialogue on VET (Vocational Education and Training). CEDEFOP/Danish Technological Institute Human Resources development. Final Draft. 1999. November.

Teachers Matter: Attracting, Developing and Retaining Effective Teachers. Synthesis Report. (2005): OECD, Paris.

Thematic Review of the Transition from Initial Education to Working Life. Finland. Country note (1999a): OECD, Paris.

Thematic Review of the Transition from Initial Education to Working Life. Norway. Country note (1999b): OECD, Paris.

Thematic Review of the Transition from Initial Education to Working Life. Sweden. Country note (1998): OECD, Paris.

A honlapon található tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést azonban kifejezetten megtiltja.