2019. június 17., hétfő , Laura, Alida

1055 Bp., Szalay u. 10–14.

Tel.: (+36-1) 235-7200

Fax: (+36-1) 235-7202

magyar english
Elfelejtett jelszó

Arany János Programok  IKT  OFI  OKJ  SDT  Vizsgacentrum  biztonságos iskola  egészségtudatos iskola  erőszakmentes  kiadvány  konferencia  kétszintű érettségi  letölthető  oktatás  próbaérettségi  pályázat  rendezvény  ÚPSZ  Új Pedagógiai Szemle  érettségi 

Intézeti folyóiratok

Köznevelés
Új Pedagógiai Szemle
Educatio
Könyv és nevelés
Kattintson ide a rendeléshez!
Tudástár >> Nemzetközi elemzések >> A középfokú oktatás nemzetközi tükörben

Főbb eredmények, oktatáspolitikai következmények, referenciaértékek

Irodalom

Bengt-Ake, L.(2000): The learning economy: some implications for the knowledge base of health and education systems. In: Knowledge Management in the Learning Society. OECD, Paris.

Brandsmaa, J. – Sherman, J. (2000): Classification of upper secondary education. Report of the classification study. OECD, Paris.

Career Guidance and Public Policy. Bridging the gap(2004): OECD, Paris.

Education at a Glance: OECD Indicators(2001): OECD, Paris.

Education at a Glance: OECD Indicators(2002): OECD, Paris.

Education at a Glance: OECD Indicators(2003): OECD, Paris.

Eisner, E. W. (2002): From episteme to phronesis to artistry in the study and improvement of teaching. In: Teaching and Teacher Education. Vol. 18. Issue 4.

From Initial Education to Working Life. Making Transitions Work (2000): OECD, Paris.

International Survey of Upper Secondary Schools: Technical Report (2004): OECD, Paris.

Knowledge and Skills for Life. First results from PISA 2000 (2001): OECD, Paris.

Knowledge Management in the Learning Society(2000): OECD, Paris.

Learning to Change: ICT in Schools (2001): OECD, Paris.

Marsh, H. W. – Hau, K. T. (2003): Big-fish-little- pond effect on academic self-concept: a cross-cultural (26-country) test of the negative effects of academically selective schools. In: American Psychologist. May. Vol. 58, No. 5.

Santiago, P. (2002): Teacher demand and supply: improving teaching quality and addressing teacher shortages. In: OECD Education Working Paper No. 1. OECD, Paris.

Vári Péter (szerk.) (2003): PISA-vizsgálat 2000. Műszaki Könyvkiadó, Budapest.

What Schools for the Future? (2001): OECD, Paris.

Az előkészítésben, a vizsgálatban és a kiadvány előállításában részt vettek:
NETWORK C

Elnök: Mr. Jaap SCHEERENS
Ms. Dominique ALLAIN (Franciaország)
Ms. Bodhild BAASLAND (Norvégia)
Ms. Giovanna BARZANO (Olaszország)
Mr. Vassilios CHARISMIADIS (Görögország)
Ms. Maria do Carmo CLÍMACO (Portugália)
Mr. H. H. DALMIJN (Hollandia)
Mr. Philippe DELOOZ (Belgium)
Mr. Gunnar ENEQUIST (Svédország)
Ms. Esin FENERCIOGLU (Törökország)
Ms. Flora GIL TRAVER (Spanyolország)
Mr. Sean GLENNANE (Írország)
Mrs. Kerry GRUBER (USA)
Ms. Maria HENDRIKS (Hollandia)
Ms. Maria HRABINSKA (Szlovák Köztársaság)
Ms. Anna IMRE (Magyarország)
Mr. Christian KRENTHALLER (Ausztria)
Mr. Heikki LYYTINEN (Finnország)
Ms. Nelly McEWEN (Kanada)
Mr. Lubomir MARTINEC (Cseh Köztársaság)
Mr. Gerd MÖLLER (Németország)
Ms. Hyun-Jeong PARK (Korea)
Mr. Jorgen Balling RASMUSSEN (Dánia)
Mr. Joel SHERMAN (USA)
Ms. Pavlina STASTNOVA (Cseh köztársaság)
Mr. Eugene STOCKER (Svájc)
Mr. Jason TARSH (Egyesült Királyság)
Ms. Erika VALLE BUTZE (Mexikó)
Mr. Peter VAN PETEGEM (Belgium)

NEMZETIPROJEKT-KOORDINÁTOROK

Ms. Dominique ALLAIN (Franciaország)
Mr. Klaas BOS (Hollandia)
Ms. Ana Paula CURADO (Portugália)
Ms. Alexia DENEIRE (Belgium, Fl.)
Mr. Michele EGLOFF (Svájc)
Ms. Eemer EIVERS (Írország)
Mr. Mariano FERRAZZANO (Olaszország)
Ms. Flora GIL-TRAVER (Spanyolország)
Ms. Anna JÓZAN (Magyarország)
Ms. Ágnes LEPSÉNYI (Magyarország)
Mr. Erkki KANGASNIEMI (Finnország)
Ms. Martina MEELISSEN (Hollandia)
Mr. Hyun-Jeong PARK (Korea)
Mr. Simon REUSCH (Dánia)
Mr. Claude SAUVAGEOT (Franciaország)
Mr. Matthias SJOSTRAND (Svédország)
Mr. Karl Jan SOLSTAD (Norvégia)
Mr. Eugen STOCKER (Svájc)
Ms. Erika VALLE-BUTZE (Mexikó)

EGYÉNI SZAKÉRTŐK

Mr. Kai v. AHLEFELD
Mr. John COYLE
Mr. Donald HIRSCH
Mr. Tamás KÁLDI
Mr. Thomas KRÄHENBÜHL
Mr. Raynald LORTIE
Mr. T. Neville POSTLETHWAITE
Mr. Jaap SCHEERENS
Mr. Simon REUSCH
Mr. Patrick STEPHENSON

OECD-TITKÁRSÁG

Ms. Hannah v. AHLEFELD
Mr Michael DAVIDSON
Ms. Catherine DUCHENE
Mrs. Judit KÁDÁR-FÜLÖP
Mr. Carlyle MAW
Mr. Andreas SCHLEICHER
Ms. Cécile SLAPE

A honlapon található tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést azonban kifejezetten megtiltja.