2019. június 16., vasárnap , Jusztin

1055 Bp., Szalay u. 10–14.

Tel.: (+36-1) 235-7200

Fax: (+36-1) 235-7202

magyar english
Elfelejtett jelszó

Arany János Programok  IKT  OFI  OKJ  SDT  Vizsgacentrum  biztonságos iskola  egészségtudatos iskola  erőszakmentes  kiadvány  konferencia  kétszintű érettségi  letölthető  oktatás  próbaérettségi  pályázat  rendezvény  ÚPSZ  Új Pedagógiai Szemle  érettségi 

Intézeti folyóiratok

Köznevelés
Új Pedagógiai Szemle
Educatio
Könyv és nevelés
Kattintson ide a rendeléshez!
Tudástár >> Sajátos nevelési igényű tanulók >> Kőpatakiné Mészáros Mária – Singer Péter - Módszertani kaleidoszkóp

Hivatkozott irodalom

2009. június 17.

Hivatkozott irodalom

Balázs Anna (2004): Az autizmus fogalma. Fejlesztő Pedagógia, 2004/2.

Báthory Zoltán (1992): Tanulók, iskolák – különbségek. Egy differenciális tanításelmélet vázlata. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

Bernolák Béláné (1997): Ismeretek a mozgásfogyatékosságok köréből, Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

Comenius J. A. (1992): Didactica Magna. Halász és fiai kiadása, Pécs.

Cronbach, L. J.-Snow, R. E. (1977): Adaptitudes and instructional methods. Irvington, New York.

Csapó Benő (2003): A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése. Akadémiai Kiadó, Budapest.

Delors, J. (1997): Az oktatás rejtett kincs. Osiris Kiadó–Magyar Unesco Bizottság, Budapest.

Falus Iván (1998): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

Mesterházi Zsuzsa: A tanulási akadályozottság helye a gyógypedagógiai tipológiában. Gyógypedagógiai Szemle, 1998/6.

Nagy Sándor (1993): Az oktatás folyamata és módszerei. Volosa Kiadó, Budapest.

Pestalozzi, J. H. (1959): Hogyan tanítja Gertrud gyermekeit? Pestalozzi Válogatott művei II. Tankönyvkiadó, Budapest.

Réthy Endréné (2001): Motivációs elképzelések. In.: A pedagógusok pedagógiája. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

Snow, R. E. (1994): Individual Differences and Instruction. The Encyclopedia of Education. Oxford 2759-2769.

Usinszkij, K. D. (1945): Az ember mint a nevelés tárgya.

Vidákovich Tibor (1990): Diagnosztikus pedagógiai értékelés. Akadémiai Kiadó, Budapest.

A honlapon található tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést azonban kifejezetten megtiltja.