2020. június 07., vasárnap , Róbert

1055 Bp., Szalay u. 10–14.

Tel.: (+36-1) 235-7200

Fax: (+36-1) 235-7202

magyar english
Elfelejtett jelszó

Arany János Programok  IKT  OFI  OKJ  SDT  Vizsgacentrum  biztonságos iskola  egészségtudatos iskola  erőszakmentes  kiadvány  konferencia  kétszintű érettségi  letölthető  oktatás  próbaérettségi  pályázat  rendezvény  ÚPSZ  Új Pedagógiai Szemle  érettségi 

Intézeti folyóiratok

Köznevelés
Új Pedagógiai Szemle
Educatio
Könyv és nevelés
Kattintson ide a rendeléshez!
Tudástár >> Tanulás-tanítási módszerek fejlesztése >> Informatikai eszközök a tanítási órán – SDT a gyakorlatban – a tanulmány maga

6. Közgazdaságtan

2009. június 17.
Cimkék: SDTközgazdaságtan

III. 6. Közgazdaságtan

Közgazdaságtant egy kolléga tanított két tanulócsoportban (12-13. évfolyam) a program keretében, 29, illetve 12 tanulónak, összesen 10 órában. A naplók nem szolgáltatnak megfelelő mennyiségű információt ahhoz, hogy értékelhessük, mennyire hasznosítható a számítógép és az SDT a tantárgy tanításában és tanulásában.

A keretrendszerrel kapcsolatban többször hangsúlyozta a tanár, hogy saját és tanulói véleménye alapján is inkább távoktatásra való, ha van belső hálózat, akkor nincs rá szükség. Érdekes, hogy ebben a (számítástechnikai) iskolában nem ismerték fel a keretrendszerben rejlő gazdag lehetőségeket, néhány tanár kivételével nem fektettek energiát abba, hogy használatát és előnyeit megismerjék. Azt gondolták, hogy ebben az iskolában ez már nem jelent újat a tanulóknak, holott ez korántsem biztos. A számítógépet jól használó tanulók sem feltétlenül képesek egyedül a tanulás szolgálatába állítani a gép adta lehetőségeket.

A honlapon található tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést azonban kifejezetten megtiltja.