2020. május 25., hétfő , Orbán

1055 Bp., Szalay u. 10–14.

Tel.: (+36-1) 235-7200

Fax: (+36-1) 235-7202

magyar english
Elfelejtett jelszó

Arany János Programok  IKT  OFI  OKJ  SDT  Vizsgacentrum  biztonságos iskola  egészségtudatos iskola  erőszakmentes  kiadvány  konferencia  kétszintű érettségi  letölthető  oktatás  próbaérettségi  pályázat  rendezvény  ÚPSZ  Új Pedagógiai Szemle  érettségi 

Intézeti folyóiratok

Köznevelés
Új Pedagógiai Szemle
Educatio
Könyv és nevelés
Kattintson ide a rendeléshez!
Tudástár >> Oktatáspolitikai elemzések >> Fenntartható-e a közoktatás?

Hivatkozott irodalom

2009. június 17.

Hivatkozott irodalom

 

Berryman, S. E. (2000): Hidden Challenges to Education Systems in Transition Economies. The World Bank.

Davey, K. – Horváth M. T. – Péteri G. (2000): Helyi önállóság és önkormányzati feladatok. Közigazgatás-fejlesztési füzetek, MEH – „Helyi önkormányzati know-how” Program, Budapest.

Education at a Glance (2002): OECD, Paris.

European Commission (2003a): The EU Economy: 2003 Review. DG Economic and Financial Affairs, ECFIN/391/03-EN.

European Commission (2003b): Investing efficiently in education and training: an imperative for Europe. Communication from the Commission, COM (2002) 779.

European Commission (2003c): Making the best use of resources. DG for Education and Culture.

Halász G. (2000): A közigazgatás továbbfejlesztése és a közoktatás: a települések közötti együttműködés kérdései. In: Davey – Horváth – Péteri: Helyi önállóság és önkormányzati feladatok, Közigazgatás-fejlesztési Füzetek. MEH-KHF, Budapest.

Halász G. (2003): European coordination of national education policies from the perspective of the new member countries. Kézirat.

Halász G. (2003b): Az oktatáspolitikák európai szintű koordinációja, ennek várható hatásai és Magyarország felkészültsége az ebben való részvételre. IFM, Humán Erőforrás Háttértanulmányok, MEH-NFT Hivatal.

Hermann – Horváth – Péteri – Ungvári (1998): Önkormányzati feladattelepítés szempontjai és feltételei. FDI-CEE kiadvány.

Hermann Z. (2001): Hatékonysági problémák a közoktatásban. OKI, Budapest.

Horn D. (2003): Mennyibe kerül egy gyerek? Az általános iskolák oktatási szolgáltatásainak költségbecslése. In: Önkormányzati oktatáspolitika és oktatásfinanszírozás. OKI Műhelytanulmányok. OKI, Budapest, 2004.

Jelentés (2003): Jelentés a magyar közoktatásról 2003. OKI, Budapest.

Knowledge and Skills for Life (2001): First results from the OECD Programme for International Student Assessment (PISA) 2000. OECD, Paris.

Kozma T. (1999): Elszámoltatható iskola. Educatio, VII. évf. 3. szám.

Radó P. (2001): Transition in Education, OSI-Budapest, IEP, Lazareviciute, I. – Verheijen, T.: Efficient and effective government: pratcices, procedures, institutions. In: Péteri G. –Simek, O. (Editors): European Union Enlargement and the Open Society Agenda: Local Government and Public Administration. OSI-Budapest, LGI.

Semjén A. (1999): Hatékonyság a közoktatásban. Educatio, VII. évf. 3. szám.

A honlapon található tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést azonban kifejezetten megtiltja.